Vi vill att du ska känna dig trygg. Därför anpassar vi kontinuerligt arbetssätt, kundmöten och visningar efter rådande situation. Läs mer Jag förstår
Tillbaka till nyheter

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling öppnar i Köping

2020-08-14

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har öppnat i Köping. Den 3 augusti slog Martin Rydell och Jeanette Nyqvist upp dörrarna för den nya bobutiken på Stora Gatan 5. Erfarna mäklare som tror att det gynnsamma läget kommer att lyfta bostadsmarknaden framöver.

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling är branschens snabbast växande mäklarkedja. Med Köping har kedjan nu 180 bobutiker runtom i landet. Regionens attraktiva läge med närhet till såväl sjöar, natur och flera större städer har ökat intresset för att bo i området. Med den nya bobutiken är målet att komma ännu närmare kunderna på en bostadsmarknad i stark tillväxt.

– I Köping, Arboga och Kungsör får köparna mycket boyta för pengarna och samtidigt närheten till fina utflyktsmål, ett rikt kulturliv och storstadspuls bara någon timmes resa bort. Hetast eftertraktade är bostäder i sjönära lägen, säger Martin Rydell, fastighetsmäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Köping.

Martin Rydell kommer att driva den nya bobutiken på Stora Gatan 5 tillsammans med fastighetsmäklaren Jeanette Nyqvist, båda födda och uppväxta i Köping. Tillsammans har de över 20 års erfarenhet av att förmedla bostäder i regionen och kommer att vara verksamma i Köping, Arboga och Kungsör.